środa, 19 grudnia 2012

Znaki drogowe



Flash Cards.

Karty do nauki znaków drogowych.

Wykorzystałam karty do gry "Piotruś". Okazały się super bo pary w nich są nieoczywiste tzn. parę stanowi znak i jego przeciwieństwo (droga rowerowa - zakaz ruchu rowerowego). Dzięki temu mamy 25 znaków drogowych. Karty zalaminowałam, bo Młody fascynację znakami drogowymi i ruchem drogowym przechodził w wieku 20 miesięcy.

Karty zwierzęta i ich ulubione jedzenie.

To efekt mojego udowodniania, że zakup urządzenia do laminowania "był konieczny" ;) Laminowałam wszystko co się dało - karty do "Piotrusia" bardzo się do tego nadawały. Nie mówiąc o tym, że okazały się fajną zabawą dla Młodego.

2 komentarze:

  1. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej kiedy chodzi o same znaki drogowe to one są bardzo ważne i fajnie jest wiedzieć, gdzie można je zamówić. Ja najczęściej znaki kupuję w http://drogmal.pl/ i ich jakość jest zdecydowanie bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń